اختصاص بیش از 9/3 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی شهرستان بافق در سال 90


فرماندار بافق گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان بافق در سال 90 بیش از 965/3 میلیارد تومان می باشد.


حسین ندافیان که در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بافق سخن می گفت اظهار داشت: این اعتبارات در قالب 150 پروژه در 34 دستگاه اجرایی شهرستان تعریف می شود.


وی بر نحوه تخصیص این بودجه اشاره کرد و افزود: بیش از 3 میلیارد و 965 میلیون تومان آن از محل اعتبارات تملک دارایی ها تامین شده که از این مبلغ حدود سه میلیارد و 805 میلیون تومان اعتبار استانی و 160 میلیون تومان در بخش منطقه محروم می باشد.


فرماندار بافق بیشترین را مختص فصل عمران و مسکن شهری و روستایی با 966 میلیون تومان – فصل حمل و نقل با 7150 میلیون تومان – فصل کشاورزی و منابع طبیعی با 676 میلیون تومان و فصل منابع آب با 590 میلیون تومان عنوان کرد .


ندافیان خدمت رسانی به محرومین را بسیار پر اهمیت برشمرد و تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم و محرومین باید گوی سبقت را از یکدیگر برباییم و در خدمتگزاری به آنان کوشا باشیم.


فرمانداربافق افزود: در حال حاضر آخرین جمع بندی صورت گرفته برای کدهای اعتباری در قالب بودجه سال ۹۰ تنظیم و سعی شده ضمن رعایت همه شاخصها این اعتبارات به گونه ای توزیع شود که همه دستگاهها به نحوی انتفاع لازم را برای خدمت به مردم ببرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا